Bugun...



O RAKAMLARDA YİNE ARTIŞ VAR

İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, 2025 yılının Ocak-Temmuz döneminde kente gelen ziyaretçi sayısını açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 30-08-2025 21:58

 O RAKAMLARDA YİNE ARTIŞ VAR

 

 

İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından açıklanan verilere göre, 2025 yılının Temmuz ayında kente bir önceki senenin aynı dönemine göre yüzde 1,36 düşüşle 1 milyon 879 bin ziyaretçi geldi.

 

Ocak-Temmuz döneminde ise kente gelen ziyaretçi sayısı yüzde 0,45 artışla 10 milyon 514 bine ulaştı.

 

 

İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından açıklanan verilere göre, 2025 yılının Temmuz ayında kente bir önceki senenin aynı dönemine göre yüzde 1,36 düşüşle 1 milyon 879 bin ziyaretçi geldi.

 

Ocak-Temmuz döneminde ise kente gelen ziyaretçi sayısı yüzde 0,45 artışla 10 milyon 514 bine ulaştı.

 

Temmuz ayında en çok ziyaretçi 198 binle Rusya’dan gelirken onu 163 binle Almanya, 118 binle ABD, 95 binle Suudi Arabistan ve 79 binle Fransa’dan geldi.

 




Bu haber 306 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER TURİZM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Henüz anket oluşturulmamış.
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI