Bugun...



MUĞLA GEÇEN YIL 10 MİLYON TURİST AĞIRLAMIŞ

Muğla Valisi İdris Akbıyık, kentin 2023 turizm verilerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

facebook-paylas
Tarih: 17-01-2024 20:52

MUĞLA GEÇEN YIL 10 MİLYON TURİST AĞIRLAMIŞ

 

Muğla Valisi İdris Akbıyık, kentin 2023 turizm verilerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

 

Turgutreis, Bodrum, Marmaris, Datça, Fethiye gibi gözde tatil ilçelerinin bulunduğu Muğla’nın 2023 yılında ağırladığı toplam misafir sayısı açıklandı.

 

Muğla Valisi İdris Akbıyık, 2023 yılında 2 havalimanı ve 9 deniz hudut kapısından Muğla'ya, 3 milyon 396 bini yabancı olmak üzere, toplamda 10 milyon ziyaretçinin geldiğini söyledi.

 

Turizm çeşitliliğinde Muğla’nın Türkiye’de ilk sırada olduğunu kaydeden Vali Akbıyık, kent genelinde 28 antik kentte kazı çalışmalarının devam ettiğini ve Valilik olarak bunlardan 24’üne destek verdiklerini anlattı. Akbıyık ayrıca, Muğla’da spor turizminin yanında sağlık turizminin de geliştiğini öne sürdü.

 

TURİZMAGAZİNE  DERGİSİ

 




Kaynak: TURİZMAGAZİNE DERGİSİ

Editör: TURİZMAGAZİNE DERGİSİ

Bu haber 2788 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER TURİZM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Henüz anket oluşturulmamış.
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI