|
Tweet |
2025’in Haziran ayında İstanbul’a gelen turist sayısında belirgin bir düşüş gözlendi…
İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, 2025 yılının altı aylık döneminde kente gelen ziyaretçi sayısını açıkladı.
İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından açıklanan verilere göre, 2025 yılının Haziran ayında kente bir önceki senenin aynı dönemine göre yüzde 0,44 düşüşle 1 milyon 631 bin ziyaretçi geldi.
Ocak-Haziran döneminde ise kente gelen ziyaretçi sayısı yüzde 0,86 artışla 8 milyon 635 bine ulaştı.
Mayıs ayında en çok ziyaretçi 176 binle Rusya’dan gelirken onu 126 binle Almanya, 123 binle ABD, 65 binle Suudi Arabistan ve 64 binle İngiltere’den geldi.