Bugun...



OL?MP?YAT ME?ALES?N? B?R DE BÖYLE YAKIN

Digital Turbine, Inc. (Nasdaq: APPS), Olimpiyat Oyunlar?n?n heyecan? giderek artarken, bu unutulmaz etkinlik s?ras?nda markalar?n hedef kitlesiyle etkili bir ?ekilde ba?lant? kurmas?na yard?mc? olacak içgörüler derledi.

facebook-paylas
Tarih: 03-08-2024 16:34

OL?MP?YAT ME?ALES?N? B?R DE BÖYLE YAKIN

 

Digital Turbine, Inc. (Nasdaq: APPS), Olimpiyat Oyunlar?n?n heyecan? giderek artarken, bu unutulmaz etkinlik s?ras?nda markalar?n hedef kitlesiyle etkili bir ?ekilde ba?lant? kurmas?na yard?mc? olacak içgörüler derledi.

 

?nteraktif reklamc?l??? güçlendiren mobil reklam platformu Digital Turbine, Inc. (Nasdaq: APPS), Olimpiyat Oyunlar?n?n heyecan? giderek artarken, bu unutulmaz etkinlik s?ras?nda markalar?n hedef kitlesiyle etkili bir ?ekilde ba?lant? kurmas?na yard?mc? olacak içgörüler derledi.

 

Olimpiyatlar, rekabetin heyecan?ndan zaferin co?kusuna kadar dünya genelinde izleyicileri büyüler ve birle?tirir. Bu heyecan, bugünün dijital ça??nda mobil cihazlar?n eklenmesiyle daha da art?yor ve markalara co?kulu izleyicilere ula?ma f?rsat? sunuyor. Geçti?imiz Olimpiyat dönemine bakt???m?zda ise mobil oyun trafi?inde ciddi bir art?? görülüyor. Peki markalar mobil oyunlar üzerinden Olimpiyat izleyicileriyle nas?l ba?lant? kurabilir?

 

Mobil oyuncular, sosyal medya kullan?c?lar?ndan %10 daha fazla oranda Olimpiyatlar? izliyorlar. Bu durum, markalar için izleyicilerle ba?lant? kurma aç?s?ndan alt?n bir f?rsat sunuyor. Oyun uygulamalar?, etkile?imli videolar ve oyunla?t?r?lm?? reklamlar gibi sürükleyici deneyimler sunarak markalar için beklentinin üzerinde sonuçlar getiriyor.

 

Verilere göre, mobil oyuncular?n %28’i spor uygulamalar?n? kullan?yor ve bu oran sosyal medya kullan?c?lar?ndan %30 daha fazla. Spor uygulamalar?, spor haberlerinden canl? skorlara kadar çe?itli içeriklere h?zl? ve kolay eri?im sa?l?yor. Mobil oyuncular, bu uygulamalar sayesinde en sevdikleri spor etkinliklerini kaç?rmadan takip edebiliyor ve bu da onlar? sporla ilgilenen önemli bir kitle haline getiriyor.

 

Mobil oyuncular?n %20'si kendilerini "Spor Hayran?" olarak tan?ml?yor ve bu oran sosyal medya kullan?c?lar?ndan %70 daha fazla. Bu yüksek ilgi, mobil oyuncular?n spor içerikleriyle ne kadar ilgili oldu?unu gösteriyor. Olimpiyat Oyunlar? gibi büyük spor etkinliklerinde bu kitle, markalar için büyük bir potansiyel sunuyor. Mobil oyuncular?n sporla olan bu güçlü ba??, markalar için önemli pazarlama f?rsatlar? sunuyor. Digital Turbine, markalar?n bu de?erli kitleye ula?mas?n? sa?layacak uygulama içi ve cihaz içi f?rsatlar sunuyor.

 

BALKAN EKONOM? HABER AJANSI

 

 




Kaynak: BALKAN EKONOM? HABER AJANSI

Editör: BALKAN EKONOM? HABER AJANSI

Bu haber 339 defa okunmuÅŸtur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER EKONOM? Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÃœN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VÄ°DEOLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMÄ°Z

Web sitemize nas?l ula?t?n?z?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI